Артем Лукашев навчив, як створювати щасливий бренд.

02/06/2017
Щасливе літо повинне
розпочинатися з щасливих подій,
подумала Бізнес-школа МІМ відкриваючи літній сезон кейс-конференцією "Best of 2017: ПРАКТИКИ ЩАСЛИВИХ
БРЕНДІВ". Зібравши під одним дахом більше 20 спікерів українських
компаній, які ділилися своїми практиками створення успішних брендів, учасники
дізнавалися про те, як народжуються і розвиваються щасливі бренди.
Одним із запрошених
спікерів-практиків став Артем Лукашев - директор і засновник українського бренду
побутової техніки "MIRTA".

Експерт побудови бізнесу з Китаєм, розповів історію створення власного
бізнесу, про те, що в Україні немає конкуренції і що тільки унікальні люди
здатні створювати унікальний продукт.

Завдяки почуттю гумору
Артема, формат зустрічі "в краватках" нагадував зустріч старих
друзів. Публіка відкрито і вдячно реагувала на жарти і чесні історії директора
компанії.