Повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів після покупки. У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЧЕРЕЗ КУР’ЕРСЬКУ СЛУЖБУ ДОСТАВКИ
- Погодьте повернення – Заповніть Заяву на повернення і надішліть її копію на електронну адресу info@mirta.ua. У листі опишіть причину повернення товару. Дочекайтеся від сервіс-менеджеру підтвердження відправки.
- Надішліть нам товар – Підготуйте товар, гарантійний талон, копію видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення. Оплата доставки товару за рахунок відправника (Покупця).
- Повідомте нам, що Ви зробили повернення – Зв’яжіться з нами по телефону гарячої лінії 0 800 60 45 16 – назвіть свої дані, номер замовлення, номер експрес накладної кур’єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
- Чекайте повернення грошей – менеджер сервісного відділу огляне товар на предмет експлуатації. Повернення грошей відбудеться у період 30 днів з дня отримання товару та Заяви на повернення.
Увага!
До повернення приймаються тільки товари придбані в інтернет-магазині www.mirta.ua У всіх інших випадках, товари повертаються тільки через торгуючі організації.